Here we go!

2 juni 2012 - Oud Gastel, Nederland

En toen was het ineens zo ver. Al vanaf januari bezig met de voorbereidingen en ineens is het dan eindelijk de zaterdag waarop we vertrekken. In de tussentijd heb ik onder andere ontdekt dat er daar heel veel te doen is en ik vraag me af hoe we alles gaan doen en bekijken in de tijd dat we daar zijn.

Verder heb ik de geweldige inpakkunsten van mijn moeder ontdekt. Nooit geweten dat er aan de ene kant zo veel en aan de andere kant zo weinig in een rugzak past. Het was mij in ieder geval niet gelukt zonder haar. :-)

Maar goed, nog een paar uurtjes en dan zitten we in het vliegtuig, op naar vele avonturen. Ik kan niet wachten tot we er zijn, al denk ik dat ik als we aankomen alleen maar wil slapen.
Ik ga in ieder geval heel erg mij best doen om deze blog bij te houden en iedereen op de hoogte te houden.

Dus heel veel groetjes, ik zal jullie missen! En ik hoop dat jullie hier in Nederland ook een heerlijke zomer krijgen.
Ik zal zo snel mogelijk weer iets van me laten horen!

Heel veel liefs!

1. Maikel:
    2 juni 2012
    Ik ga jou ook enorm veel missen hoor, veel plezier daar kir!
  2. Eline Mulders:
    2 juni 2012
    Lieve schatten, heeel veel plezier!! Beloof me dat jullie van elke dag van deze prachtige reis zullen genieten! Ik ga jullie ook ontzettend missen! En zeer zeker volgen! :) (Even uitzoeken of ik me ergens aan kan melden voor deze blog ;) )
    'Enjoy this great journey, it's a once in a lifetime experience..' :)
    Goede reis!! Take care! Tot snel 'spreeks'! :) Love you! Xxxx
  3. Ineke:
    2 juni 2012
    Heel veel plezier, geniet van iedere dag. Ik hoop veel te kunnen lezen, maar nog beter zou zijn als er niets te lezen is omdat je het te druk hebt met van alles en nog wat. Dikke knuffel en tot over 2 1/2 maand
  4. Kees Aerts:
    2 juni 2012
    Jullie zijn onderweg, dat weten we zeker, want we hebben het vliegtuig op zien stijgen. Sterkte met de lange zit

Groetjes,

Pap
  5. Wilma:
    Lieve kirstin..........

Fijne veilige reis..... We missen je nu al bij Primo.... (Niet dat er stellingen staan)... En GENIET.........
  6. Claudia:
    2 juni 2012
    Wauw geweldig dat jullie al onderweg zijn!!!
    Het zal even een lange zit zijn, maar dan heb je ook wat he!!!
    Geniet geniet geniet en ik ben erg benieuwd naar je avonturen! Wij gaan je volgen!

Liefs van ons!
  7. Herman en Kitty:
    2 juni 2012
    Het avontuur is begonnen.
    ga hier maar eens lekker van genieten.
    Wij gaan je volgen.
    dikke kus van ons.
  8. anja:
    3 juni 2012
    heeeeeeeeel veel plezier en geniet er enorm van.

groetjes anja
  9. Gertie:
    4 juni 2012
    Heb al veel aan je gedacht ;). Heel, heel, heel veel plezier voor jullie alletwee. Ben benieuwd naar alle berichten die je gaat sturen!
  10. Henk en Ellen:
    4 juni 2012
    We hebben gisteren al vernomen dat je veilig in Melbourne bent aangekomen en dat het heel smoggie was in HongKong.Papa en Mama kregen namelijk juist je smsje binnen toen ze bij ons op de verjaardagsvisite waren. Geniet ervan en we blijven je ook tijdens onze vakantie volgen. Tot schrijfs. Veel Liefs Henk&Ellen